Keniaaaa! - Reisverslagen van Wilke Arts - WaarBenJij.nu Keniaaaa! - Reisverslagen van Wilke Arts - WaarBenJij.nu

Keniaaaa!

Ik ga samen met Inge en Anouk (2 lieve vriendinnetjes/klasgenootjes) mijn Minor volgen in Kenia. De eerste 9 weken van onze reis verblijven wij in Kisumu. Hier gaan wij stage lopen in een dagopvang voor tiener moeders. Wij zullen hier ook onze Minor-opdracht uit gaan voeren wat in teken staat van research.
Na deze 9 weken gaan wij nog 4 weken rondreizen door Kenia en een stukje Tanzania (waaronder ZANZIBAR! Zeker de moeite waard om even te Googlen)
Op deze site zal ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte gaan houden van mijn avonturen!

Recente Reisverslagen:

28 December 2012

Tanzania, Zanzibar, Kenia

11 December 2012

Kwaheri Kisumu!

22 November 2012

Papa, ik ben uitgehuwelijkt!

02 November 2012

Alweer een maandje verder

15 Oktober 2012

Mzungu's in Kisumu
Wilke

Actief sinds 01 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6995

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2012 - 09 Januari 2013

Keniaaaa!

Landen bezocht: